Flere proffkunder med døgndrift gir behov for bedre servicetilbud. Foto: Håkon Bjerke.
Lena Maskin styrker seg på ettermarkedet.

Lena Maskin med helårs servicevakt

Sist høst innførte Lena Maskin helårs servicevakt, et tilbud som blir tatt varmt i mot i kulda.

Publisert

Flere proffkunder som driver døgndrift er hovedårsaken til Lena Maskins etablering av helårs servicevakt. Ifølge ettermarkedssjef Craig Leo Bertoia, er Lena Maskin de første som tilbyr dette i landbruksmaskinbransjen.

- Tilbudet gjelder hele Norge. Ofte kan en telefon være nok til å få løst problemet. Hvis kunden har behov for hjelp og ikke er i vårt område, kan vi formidle kontakt til våre forhandelere. Det viktigste er å være tilgjengelig slik at kunde får svar, forteller Bjørn Haugen i Lena Maskin.

Lena Maskin kjørt i gang dette tilbudet stille og pent før Agroteknikk. Men etterhvert som tilbudet er blitt kjent og vinteren har pakket deler av landet inn i snø og kulde, merker de en økende bruk av servicevakten.

Lena Maskin poengterer at tilbudet gjelder alle kunder, ikke bare dem som kjører JCB eller McCormick. Selv om konkurrentene legger ned verksteder, er behovet for service det samme. Derfor skrur Lena Maskin i stadig større grad også på konkurrerende merker.

Powered by Labrador CMS