Selvbygd, selvgående løkhøster – igjen!
Selvgjort er velgjort, mener Even Dæhlin i Våler. Derfor har han bygd seg en selvgående løkhøster for andre gang.
Selvgjort er velgjort, mener Even Dæhlin i Våler. Derfor har han bygd seg en selvgående løkhøster for andre gang.