JD 8R_usa_1

John Deere styrker merkenavnet

Verdien til merkenavnet John Deere vurderes til 4,22 milliarder dollar. Det er 16 prosent mer enn for ett år siden.

Publisert

John Deere klatrer 12 plasser opp, er nå på 85. plass på Interbrands rankingliste over merkenavn. 12 plasser opp betyr at John Deere passerer kjente merkenavn som Starbucks, MasterCard, Harley Davidson og Ferrari.

Ifølge John Deere er forberdingen på Interbrand-rankingen en anerkjennelse av framgangen selskapet har gjort i markeder utenfor Nord Amerika. Økt satsing på fornybar energi og ulike verdiøkende løsninger for kundene er også viktige bidrag.

Interbrand’s metode for å vurdere merkeverdier er ISO-sertifisert, og analyserer mange sider av en merkevares kontakt og fordeler i en organisasjon, fra å øke bunnresultater til å innfri kundens forventning.

Powered by Labrador CMS